En na het lezen van dit magazine van Albert Heijn weet je: dat kan beslist ook met dranken die lager in alcohol en lager in suiker zijn. De route naar succes is: meer smaak en meer creativiteit. Zonder gedoe. Dat is de basisgedachte achter de recepten in NoLow – vernoemd naar no sugar en no alcohol en low sugar en low alcohol dranken. En hé, wat is er tegenwoordig veel aanbod! Kijk maar in de schappen van jouw Albert Heijn.
Het werd tijd voor dit magazine. Want hoe vaak heb je al op een feestje gestaan en gedacht: ik wil wél de bite, maar niet de buzz? Tsja, wat drink je dan? Wij zeggen: water-plus, easy mocktails, suikervrij fris- dranken met een spannende smaak(twist), 0.0 bieren die niet van alcoholhoudend gerstenat zijn te onderscheiden, tonic waters met extra oomph; ga zo maar door. En lees vooral verder. Zo lékker kan bewuster drinken dus zijn. Minder is hier meer. Meer smáák.
COLOFON
Albert Heijn Category Management
Roderick Rasquin, Menno van Schie, Bram Weideveld
Albert Heijn Media Services
Bianca Heemskerk, Elijah Jonker, Marlous Nieuwenhuis
Concept & creatie
Ico van Rheenen, creative director PaperLive
Gordon’s Alcohol Free & Tonic 0.0 Ready to serve (met wat citroen).
Naar een idee van Birgit van Hees (AH)
Design
Wolter Top
Medewerkers
Romualdo Faura, Wendie Hagen, Lars Hamer, Anke ter Heide, Ellen Hoste, Vivian Keulards, Sophie van Kleef, Sigurd Kranendonk, Sharon Kreischer, Saskia Lelieveld, Claartje Lindhout, René Mesman, Monique Overbeeke, Nanouk van Ramshorst, Jelle Rietveld, Martine Steenstra, Irma Veelo, Sander van Werkhoven.
Website
Duet Digital
© Albert Heijn, Zaandam 2022
Magazine voor bewuster drinken.
o.a. paradijselijke mocktails, roze zomerdrankjes, ice, ice, ice teas & alles over 0.0 bieren